Hjälp!!!

Hjälp, vad har jag gett mig in på? Det känns som att hela huvudet är fyllt med tankar, men de vill inte printas ner på papper... Hur ska jag kunna få ihop ett bra arbete när min hjärna vägrar att samarbeta? Jag har mängder med litteratur som jag bara inte kan få ihop till någonting bra. Vad är det jag vill fördjupa mig inom, hur ska jag kunna besvara mina frågor? Det är ju solklart, det är super svårt att utröna om en flicka har ADHD symptom, för det yttrar sig så olika mellan individ och individ. Lättare var det när Pontus fick sin diagnos, det bara var så, ett enkelt borstprov och sedan var han stämplad. Till saken hör ju att jag är litegrann emot diagnoser, så därför känns det tokigt att skriva om symptomen som uppvisas vid ADHD. Eller, jag vet inte...känns lite som Yrrol...snart blir allting svart (eller varför inte baka in sig själv i en jättebulle...)!!


Kommentarer
J

Jag tror att man kan befinna sig i ett jättebulle när man skriver en uppsats! Det blir stor fokus på ordet och meningen och svaret på frågan. Jag vill gärna läsa arbetet när det är klart.

Jag känner skadeglädje, F kom hem kl 00 i natt och var väldigt dragen. Idag mår F inte så bra och jag njuter av livet när F åker till arbetet!

2008-05-15 @ 09:26:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0