Kris!

Nu är det kris, nu har jag till och med börjat äta de mörkaste pralinerna med likörfyllning i Aladdin-asken i brist på annat sött här hemma, då bör man börja tänka...får väl skylla på Svempa, så slipper jag själv få så dåligt samvete :) En annan glädjande sak är att soda stream nu börjat med Must, jo, precis, för det får väl inte heta Julmust för det har säkert någon annan patent på, men denna must är precis lika god som "vanlig" så nu är jag i himmelriket och kan njuta av 12 liter must fram till jul, då jag säkert kommer vara urless på denna dryck!

"Jag ska måla hela världen lilla mamma", tänkte nog vår son igår då han med buller och bång gick lös på sitt nya sovrum. Inte en fläck var fri från färg och jag tackar Andreas som så omsorgsfullt maskerat hela golvet, synd bara att ett par färgiga små fötter inte bara höll sig i detta rum, utan tog sig en vidare promenad... det hela slutade iallafall med ett bad i badkaret, där vi sedan fick plocka färgrester.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0