Utvecklingsprojekt

Satte mig igår och började skriva på mitt utvecklingsprojekt och när jag var nästan klar sånär som på lite finjusteringar och sånt bös, så sparade jag arbetet (trodde jag), men det måste ha hänt nåt. För idag går det bara inte att hitta, så det var bara att börja om igen och skriva om hela arbetet...puuuh...mycket skrik och svordomar rann ur min mun och sedan fick jag ägna mig åt att använda all min energi åt fingrarnas klapprande på tangenterna istället. Nu är jag på samma punkt som igår då jag slutade och jag hoppas så innerligt att jag bir klar idag för på måndag när det ska in så har Pontus studiedag, så då vill jag passa på att vara hemma med honom.

I morse blev det en tur till MVC också och denhär gången ligger jag precis på mittenkurvan istället för översta som det var med Pontus, men vem vet, det kan alltid ändra sig. Värdena var bra iallafall och hjärtat slog ca 150 slag så det var också bra. Dock tyckte Sven inte att det var helt kul när man skulle lyssna på hjärtljuden, utan han försökte komma undan...synd bara för hans del att han är ganska fast där han är.... Sven? Ja, just det...det har blivit Andreas arbetsnamn på magen (och det som är där inne), lite för att han är bombsäker på att det blir en kille, men även för att han försöker skämta bort mina namnförslag och då tyckte han att Sven får det bli...med mycket ironi....Hoppas inte att alla Svennar tar illa upp nu :)

Så, nu ska jag och Svempa arbeta vidare med utvecklingsprojektet och låta sparaknappen gå varm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0