Fönster-TV

Tog en promenad med min lilla familj i lördags till en lekplats i närheten där vi gungade och hade trevligt. På hemvägen hade det mörknat och när man har det tänt inomhus och det är mörkt ute så ser man väldigt väl in genom fönstrena hos folk, vilket jag fick bli varse denna kväll. Vi gick förbi ett bostadsområde och jag kollade in genom fönstrena som jag alltid gör när jag går förbi ett fönster, lite av en dragningskraft som rycker tag i mig. I ett fönster ser jag en man som står i kavaj och dukar ett bord och har TV´n på snett framför sig. TV´n är vänd mot fönstret där jag tittar in och till min stora förvåning är det tre brudar som suger av en man på TV´n. Jag blev lite paff och gick fort förbi fönstret samtidigt som jag började gapa lite över detta inför Andreas, som inte trodde mig utan gick tillbaka och fram emot fönstret igen och ser samma sak, men är inte alls så överraskad av detta. Jag gormade lite till och tyckte det var skamligt hur man kan ha på en porrfilm när man står och dukar ett bord och framförallt med TV´n vänd emot gångbanan precis utanför. Lite respekt för sina medmänniskor tyckte jag. Andreas (som är den lugna parten i vårt förhållande) tyckte att det ju är upp till var och en och jag är ju inte tvingad att glo in i andras fönster. Jag drog parallellen om det hade gått förbi några barn eller så och Andreas menade att man får göra vad man vill i sitt eget hem. Dock kunde ju TV´n kanske stått lite mera osynligt.

Jag kan ändå förvånas över att man tycker det är njutningsfullt att se på dessa filmer samtidigt som man dukar ett bord. Jag trodde man kollade på sånt i annat syfte och Andreas hävdade att det inte finns någon man som han känner som tittat på en HEL porrfilm, för de är inte så underhållande egentligen.

Jorå, spännande saker händer runt omkring oss när vi minst anar det.

Nu ska jag bänka mig framför såpan som jag egentligen inte vill se...men ändå känner mig dragen till, och jag kan garantera att ingen ser in på vår TV iallafall :)


Kommentarer
J

Man vet aldrig vad som händer innanför de fina väggarna på huset men fönsterna skvallrar. Tur att vi skall på bo tredje våningen ;)



Men fy vad osmakligt...hoppas någon gäst eller familjemedlem kom på honom. Eller han kanske bar dukade för sitt Barbara-harem!

2009-12-17 @ 10:08:54
t

Eller så var detta bara en variant på pingisbollar i badrumskåpet... sug på den karamellen. :)

2009-12-17 @ 18:09:53
A

Haha =) Jag kan se det hela framför mig, speciellt din upprördhet och Andreas som är så lugn. Men lite knepigt är det allt, vi har sett samma sak här hos våran granne.

2009-12-18 @ 09:47:30
Tj

va lite snabb på tangenten tidigare. Alla dessa fönstertittare,:) därför har vi alltid persiennerna nere:) eller är de nere för jag är för lat för att dra upp dem? Skulle ngn se in o se på våran tv blir de bara chokade av att se en tjocktv och en vhs...o Vhsen är inte ens inkopplad..

2009-12-18 @ 16:03:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0