Godisstart?

Jaha, då har Moa testat godis två gånger i sitt 9 månader gamla liv. En gång för någon vecka sedan, då Pontus bjöd henne på en stor vingummi. Jag undrade varför det var så trångt att få in skeden med mat i munnen på henne (hon satt i mitt knä och jag matade henne bakifrån), då jag upptäckte en stor godis, som hon frenetiskt smaskade på. Ut med den och in med mat, trodde jag ja. Näe...mat var ingen göjdare efter det kan jag lova.

Idag fick hon tag i en av Pontus chokladkalendrar och helt plötsligt ser jag hur hon står och smaskar på en chokladbit. Hon mumsade ett bra tag och sedan letade hon som en galning efter kalendern, som jag gömt undan.

Jorå, det bli nog en bra tjej av henne också så småningom. Hon är iallafall handlingskraftig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0