IFK

Jorå, vi håller fortfarande på våra Änglar, men vår son vill ju aldrig hålla på samma lag som vi. Idag har han valt tröja helt själv och var så stolt när han gick iväg till sin dagmamma, så jackan skulle t.o.m vara öppen. Morfar blir väl iallafall stolt eftersom det är hans företag som fått dessa tröjor genom sin sponsring till detta göteborgs-lag,
som vi i vår familj inte är så förtjusta i.


En något underlig händelse idag: När jag släppte ut (låter som han är inlåst i vårt hus hela dagarna) Pontus på morgonen och sa till honom att gå till bilen, så förstod jag inte varför han stod kvar på trottoaren utanför med byxorna neddragna när jag kom ut. Jorå, han hade kissat på gatan meddelade han stolt....hjälp....man kan faktiskt inte gå runt och skvätta överallt som en hanhund, nu får jag dåliga vibbar så fort jag ser fläcken på gatan och tänker på hur många grannar som såg detta missöde och hur de tänker.....
jag är ledsen, men jag kan dessvärre inte försäkra er om att det inte händer igen :)


Men han är ju för söt iallafall....
 

Svempa får väl vara med på en bild också....






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0