Underbar morgon

Åh, för första gången på länge har jag fått chansen att vakna helt av mig själv, nja, egentligen inte för det var väckarklockan som ringde, men helt utan att barnen väckte mig. Moa ligger kvar i sin säng och Pontus och Andreas har visst hamnat i Pontus säng, så jag hade en hel dubbelsäng för mig själv och har nu en hel morgon för mig själv. Det är de små sakerna som gör det :)
Passar på att göra en inhandlingslista åt min make, eftersom jag lovat att med mig fika till ett möte ikväll, kollar runt på FB och blogga då såklart.

Idag är det jobbardag för min del och ibland känns det så kluvet. Varför valde vi att jobba 50% var? Det är ju faktiskt väldigt mysigt att vara hemma själv, men det är det bästa för allas del ändå tror jag, trots att det ibland känns tungt att cykla iväg till jobbet. Särskilt nu när det är mörkt ute innan man kommit hem.

 

Lite svamp fanns det allt kvar i skogarna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0