4500 steg

Snö, snö, snö...nu snöare det mer eller mindre varje natt och det är egentligen underbart, men lite surt att jag inte kan ta cykeln till jobbet. Nu har det blivit promenader till och från jobbet istället, mycket härliga 35-40 minuter i fins vinterlandskap. Idag fick jag för mig att jag skulle vara min egen stegräknare så jag räknade alla steg och fick fram 4500 steg. Lite surt eftersom man ska gå minst 10000 steg per dag, så i pulkabacken på jobbet blev det några steg också för att kompensera upp det hela. Kanske trots allt att en riktig stegräknare hade gett bättre resultat.


Kommentarer
Anna

Så ambitiöst, skulle aldrig orka räkna så många steg själv. Tänkte fråga dig om du vill lägga till min hemsida bland dina länkar här? försöker visa mig lite överallt så att folk hittar till mina smycken nämligen :)

Kram.

2010-02-08 @ 20:16:29
URL: http://www.annasmyckeform.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0