Fortsättning följer...

Tema kärlek:

"Min lilla gosiga mamma, som är asabäst....mmm....du är asabäst!"

Hmm....apropå vadå? Ingen aning, helt plötsligt när vi precis hade inhalerat (eller inte vi, utan Pontus såklart, men vi talar ofta om VI när vi...nu kom det igen, när HAN ska ta sin medicin eller inhalera, vet egentligen inte varför, men det låter kanske trevligare). Just nu bjussar han på positiva kommentarer i allra högsta grad, så det är bäst att passa på att insupa vartenda ord.

Kvällsmöte för mig igår kväll, bara hem och säga hej till familjen och sedan iväg, samma sak ikväll fast då var det maken tur att åka iväg, så tyvärr har vi knappt hunnit pratas vid de senaste dagarna, men det får vi ta igen i helgen.

Hade mitt första lönesamtal idag, lite nervöst var det allt, men det gick superbra och precis som jag ville, så jag är helnöjd. Dock genererar det tyvärr inte så mycket pengar i år, men det känns ändå skönt att få sätta ord på det man gör och få veta vad chefen tycker. Tog sedan en promenad hem från jobbet i snön som yrde, samtidigt som jag försökte ringa en vän som jag saknar.


Kommentarer
Grannen

både mobil o hemtelefon funkar nu så det kan inte vart jag som var vännen du sakna:)

2010-02-16 @ 22:30:24
Svärmor

Vad kul att ditt lönesamtal gick bra. Det blir väl skönt med en vecka i Sälen, tillsammans med hela tjocka släkten.

2010-02-17 @ 19:05:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0