Snö

Alla verkar tycka någonting om snön, vare sig de är trötta på den eller vill ha mer, så är det nog ett av de mest aktuella samtalsämnena just nu och det är ju inte konstigt. Bussen fick en passagerare mindre i morse, för 07.15 snörade jag på mig kängorna och promenerade ner till jobbet. En vana som jag blivit ganska trogen och jag njuter av varje steg....det är underbart att ha det helt tyst och lugnt omkring sig och bara tänka på ingenting, medan snön knastrar under fötterna. Idag på jobbet så har vi fått skotta altanen för att komma ut med vagnarna och barnen har pulsat omkring på gården i djup snö. Jag har njutit av varje minut utomhus, solen som skiner och snön som glittrar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0