28 år

Jisses vad fort tiden går, idag fyller jag 28 år. Vi brukar sällan fira det eftersom det infaller mitt i sommaren, men idag kommer svärmor, svärfar, mina föräldrar och mormor på lunch och tårta, så det blir mysigt. Synd bara att regnet slår till just idag. Det har varit suvernänt väder hela veckan, så vi har passat på att bada varje kväll. Igår åkte vi till Hindås, Nedflo vid en super härlig sandstrand vid Västra Nedsjön och låg där hela dagen. Underbart skönt i vattnet och barnen ville ligga i nästan hela tiden. Till lunch blev det sill och potatis tillagat på stormkök, mumsigt!

 

På kvällen kom P, T och A över och grillade, men vilken chock Andreas fick när han upptäckte en köttbit i sin kladdkaka. Vi åt nämligen rester från fredagen då Andreas arbetskamrater var här, och troligtvis har köttbiten legat på samma tallrik som kakan en stund och råkat följa med i kylen. Sådär trevligt, tur att det var värden som fick uppleva denna smaksensation och inte gästerna... Härligt när man kan sitta ute hela kvällen och det fortsätter att vara ljummet ute!!!

Jag fick för övrigt en mini-spork från våra kära gäster, så nu har hela familjen varsin spork i olika storlekar, fantastisk uppfinning.
http://www.naturkompaniet.se/Search/SearchPage.aspx


Kommentarer
Svärmor och Svärfar

Hej!

Vi tackar för den goda maten och den goda tårtan.

2010-07-05 @ 19:43:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0