Angående RfCf

Har fått så otroligt många kommentarer och hälsningar angående mitt inlägg om artikeln i RfCf´s tidning CF-bladet, vilket är väldigt kul! Tänkte bara en en gång meddela att man gärna får göra som mina föräldrar och bli stödmedlem i förbundet. Det kostar 200 kronor per år och då får man hem CF-bladet 4 gånger per år, det är ju deffinitivt värt om inte annat att få läsa mina artiklar :) Samtidigt som man ju faktiskt stödjer forskningen kring PCD, vilket är en sjukdom som lätt glöms av bland alla andra hemskheter som finns. www.rfcf.se


Igår var mina föräldrar och min mormor här och åt middag, grillat (någon som blir förvånad? Min make gör inget annat än å grillar just nu!) Trevligt att träffas, för det blir tyvärr inte alltför ofta nu när man har fullt upp med sitt eget. Som kungen så fint sa på prinsessbröllopet i helgen att det ju faktiskt är med lite smärta som man gifter bort sin dotter för nu får ju hon en egen, ny familj också. Apropå bröllopet så gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle. Jag har inte hängt med över huvudtaget i alla turer kring bröllopet, men i lördags så var vädret lite taskigt, Pontus var ute och lekte med grannbarnen, Andreas la klinkers och Moa var ganska nöjd med livet och med att leka stillsamma lekar med mig på golvet, så jag satt framför TV´n från 12.30 - 24:30, konstant följandes detta bröllop. Jag smet iväg en kvart för att handla pizza, men annars så satt jag och Moa där och njööööt. Underbart....skulle gärna gifta mig igen, dock med samme man (ja alltså inte prins Daniel utan min egen prins såklart), men bara för att få uppleva denna härliga känsla!

Nu är hela familjen borta hos kusinerna och fixar i deras nya kök, så jag ska passa på att måla litegrann, när man äntligen har lite tid helt själv! Föresten så är nu alla klinkers lagda, bara fogning, lister och liiiite målning kvar, samt garderoben, sedan kan vi flytta in i hallen - JIPPI!



Kommentarer
Anna

Jag satt också framför TV:n nästan hela den tiden, underbart att se :)

2010-06-22 @ 15:25:05
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0