Träning

Helt underbart! Idag kunde vi hämta en balanceboard som tillhör vårt Wii, köpt på Tradera via ett litet impulsköp. nu har jag således tränat i 40 minuter, varav 10 sprang jag 2,5 km hemma på vardagsrumsgolvet. Fantastiskt vad de hittar på för kul grejer. Jag har även gjort lite styrekövningar, så som man man så fint sa: "Kanske lite sent att tänka på beach2010 när det är slutet av juni". Huvudsaken är att det är roligt och just nu orkar jag bara inte ta mig iväg och träna någon annanstans, så detta är ett kul komplement till min cykling till och från jobbet.


Kommentarer
Anna

Låter jättekul, har också funderat på att skaffa ett Wii. All annan teknik finns ju redan här hemma så varför inte en pryl till. Gillar att du bloggar så ofta numer :)

2010-06-23 @ 09:06:00
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0