Höst

Njutit av dagens färger och solens strålar. Jag blir alldeles till mig av att se alla löven byta skepnad, tyvärr är det svårt att fånga bild, speciellt om man inga batterier har i kameran (ett vanligt fenomen vad gäller elektorniska prylar hemma hos mig).

Vi passade på att röja lite i trädgården på eftermiddagen, barnen tvättade bord och stolar...och byxor och skor och tröjor och.....tja, det blev blött kan man säga! Jag rensade ogräs och tog in krukor, tog in några omogna tomater och jordgubbar i hopp om att de ska bli röda inomhus istället.

Det hela avslutades med en härligt mustig köttfärssoppa, två slumrande barn, en man som är på möte och egentid framför den oumbärliga datorn som står stand-by jämt och ständigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0