Geocaching

Nu har vi äntligen testat på det....oerhört kul och barnvänligt. Dock blev lunchen vädligt försenad eftersom vi inte ville ge upp en cach som var svår att hitta. Perfekt sätt att fördriva en söndag när man är lite trött och bakis efter ett hejdundrande bröllop med god mat, mängder att dricka och mycket dans. Stort tack till I och B som ni befinner sig på varmare breddgrader. Min träning går förövrigt kanon, många steg, en del joggande hemma i vardagsrummet, lite cyklande och styrketräning varje dag. Jag känner mig fortfarande väldigt pigg och kan faktiskt längta lite efter att få röra på mig...någonting jag aldrig trodde jag skulle göra.


Kommentarer
Anonym

Vad du är duktig! Har du lagt upp träningen på något speciellt sätt eller bara kommit själv hur du ska träna för att bli piggare? Skulle också behöva en push att komma igång på riktigt :)

2011-08-15 @ 21:51:56
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0