Glugg

Den 27 november var en stor dag för Pontus. När vi satt vid frukosten i Thailand och jag kom tillbaka efter att ha hämtat lite mat, så såg han finurlig ut och log ett brett leende, där var den - gluggen vi väntat på. Första tanden hade ramlat ut när han bet i en frukostflinga. Den stora frågan var nu om tandféen fanns i Thailand?

Vi skrev en lapp till fén som vi la under glaset med vatten där det stod "snälla tandféen, jag vill gärna spara min tand som minne, men vill ändå ha pengar om jag får". Tänk, det var en snäll tandfe som lämnade hela 9 stycken pengar + en tand i glaset på morgonen. Pontus köpte en slangbella och en klubba för sina pengar och senare även ett halsband med en krokodiltand (passande nog)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0