Vilken högoddsare!

Igår var jag, Andreas, min mamma, pappa, syster och mormor på föreställningen: "Vilken högoddsare!" med bland annat Tomas Pettersson, på Lisebergsteatern. Vi bjöd mina föräldrar på detta i julklapp och egentligen skulle min systers sambo följt med, men han fick förhinder, så mormor på 80 år fick snällt hänga med. Efter föreställningen gick vi på restaurang och åt mumsig pasta. Kan varmt rekommendera EAT strax efter Korsvägen på Liseberg, mysig liten restaurang där man måste boka bord, för det är alltid fullt. Väldigt god och prisvärd mat och supertrevlig personal. Husets vin är något av det godaste jag smakat, men tyvärr finns det inte på systemet. Som vanligt när jag hittar något som passar mig så bra....

Efter middagen åkte övriga i sällskapet hem, men jag och min man som var barnlediga denna kväll och natt passade på att åka upp till Heaven 23 och drack lite drinkar. Det blev en kanonkväll och i morse njöt vi av att få äta frukost helt själva i vår egen takt.

Igår passade jag även på att köpa mig en ny Tierrajacka eftersom min gamla åkte in på reklamation och aldrig återvände. Så svårt att bestämma mig, eftersom jag trivdes så bra med min förra....men nu tror jag att jag hittat en som fungerar bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0