Stress

Jag måste nog lugna ner mig, har alldeles för många bollar i luften just nu och igår när jag hämtade mina barn på förskolan, så kände jag inte ens igen min egen son...missade helt att han var i samma rum som jag och Moa. Näe, imorgon är vi lediga så vi får väl passa på att inte göra någonting där man behöver ha en tid att passa. Trots att vi gick upp tidigt idag så var det bråttom, bråttom när vi skulle iväg. Konstigt, för de dagar när vi börjar tidigt så hinner vi alltid, men när man har mera tid på sig så går det inget bra alls.

Idag ser jag fram emot en riktigt härlig frostig dag, kallt och soligt ser det ut som utanför fönstret...mmmm!

Igår hade vi besök av Öjersjö Branstation på vårt scoutmöte, underbart att de tog sig tid för oss och alla superintresserade scouter. Att få kolla på alla grejer inne i brandbilen, klättra in i den och få se blåljusen.....kan det bli bättre för en 6-7-åring? Vi har fortfarande lite platser kvar på Bäveravdelningen. www.gbgscout.se/porthalla


Kommentarer
Therese F d.y.

vad bra att du hur har en ledig dag i morgon och förhoppningnsvis hinner andas.O titta på din son så du kommer ihåg hur han ser ut nästa vecka:)

Jag sitter hemma just nu o hoppas att inte de ringer från förskolan:) Spännande m inskolning.

2011-01-27 @ 10:14:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0