Bröllopsdag

Idag är det 4 år sedan vi sa ja till varandra och lovade evig kärlek! Solen skiner på oss idag, nu njuter vi. För 4 år sedan blev det lite regnstänk i brudslöjan, men det gjorde ingenting för tack vare alla nära o kära så hade vi en fantastisk dag som vi kan minnas när vi öppnar en flaska skumpa ikväll. Efter gårdagens besök på Delfinshow när vi frågade Pontus om vad han tyckte blev svaret, vilken tyckte du var snyggast? Av delfinerna eller, frågade vi. Nej, av de andra...jag tyckte hon i mitten. Pontus fokuserade således inte alls på de som hade huvudrollen, delfinerna, utan på de snygga djurskötarna!


Kommentarer
Anonym

Tack o lov för att ni gifte er! hur skulle det annars slutat för mig? Hade nog fortfarande varit vild singel:) tur för mig att min make tog sitt förnuft till fånga dagen efter och smsade mig.

Ha en fortsatt mysig kväll!

2011-07-07 @ 21:44:25
Anonym

Tack o lov för att ni gifte er! hur skulle det annars slutat för mig? Hade nog fortfarande varit vild singel:) tur för mig att min make tog sitt förnuft till fånga dagen efter och smsade mig.

Ha en fortsatt mysig kväll!

2011-07-07 @ 21:44:55
Anna

Haha, det är bra. Han börjar tidigt :)

Och grattis till er :)

2011-07-08 @ 07:48:28
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0