Barnkalas

Nu är det bestämt och förankrat hos hela familjen att det blir barnkalas. Hela förskoleavdelningen plus utvalda kompisar kommer att bli bjudna. Idag har inbjudningskorten hastigt blivit tillverkade, tack älskade J för att du tänkte på mitt kreativa intresse en gång för länge sedan och skänkte mig ett rosa kuvert fullt med skumgummidjur, de har nu blivit en del av barnkalasinbjudningskort.....trodde jag aldrig när jag såg dem!



Pontus har själv skrivit barnen namn på kuvert och Andreas har kommit med glada tillrop. Idag har jag varit på kvällsmöte med jobbet och Andreas och barnen på scoutmöte, så därav detta hastiga tillverkande. Tiden räcker helt enkelt inte till när man är upptagen både på dag - och kvällstid. Igår var det styrelsemöte och i måndags simskola, så varför stanna upp och tänka efter när tåget redan skenar?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0