Skidor

Hjälp, vi fick oss ett ryck när vi var på Allum i söndags och skulle inhandla presenter. Slalomskidorna var på utförsäljning, 50%, vem kan motstå detta?! Inte vi, som är så impulsiva man kan bli. Vi kom mycket riktigt därifrån med varsitt nytt par skidor för en summa på 6000 kronor.... Mina är dessutom för avancerade åkare, så jag skulle ha lite att utvecklas i, vilket skall bli oerhört spännande. Supernervös inför premiären, men även min man intygade att jag faktiskt är bättre på att åka än vad jag tror så nu blir det väl upp till bevis. Fick även kånka runt på tre stora kuddar till soffan, men det var betydligt enklare och billigare än att köpa en ny soffa, så det var mödan värt helt klart. Kanon dessutom att vi köpte dem på Hemtex med ett presentkort från i julas. Nu är det vårfint i vardagsrummet!

Snart är det 5-års dags, jisses vad fort tiden går, största frågan för familjen är: Barnkalasets vara eller inte vara? Vi får grunna vidare på detta under veckan och se vart det slutar.


Kommentarer
Therese

Så spontan hoppas jag aldrig att jag o P blir, shoppa loss så på skidor. Kan bero på att vi åker så sällan.

Ang barnkalaset, vad tycker födelsedagsbarnet om det hela? Det e väl kul med huset fullt med ungar:) Merr än vanligt alltså.

2011-03-15 @ 22:21:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0