To do

Dagens att-göra-lista är lååång, det är faktiskt inte helt enkelt att gå ner i vikt, det innebär även ett nytt måste som jag inte alltid känner så supermycket för - handla nya kläder! Inser att min vinterjacka ser ut som ett Gilwelltält när jag tar på mig den, samma sak med mina BH:ar och byxor. Samtidigt vill jag inte ropa hej ännu, vem vet hur länge denna kroppen håller sig i trim och jag vägrar att förköpa mig på för små kläder som sedan skall bort till Kallebäck och J som har lättare att hålla sin form.
Troligtvis får Allum sig ett besök av familjen idag ändå, trots att det bär emot.

Mina bekymmer känns små och obetydliga när jag tänker på min älskade pappa, som har en av sina jobbigaste dagar framför sig - livet är förbannat orättvist!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0