Landet

Det blev en härlig helg på landet istället för allt annat som var inbokat. Vi kände att familjen behövde lugn och ro, så helt impulsivt ändrade vi våra planer i torsdags kväll och fick många sköna timmar i svamp - och lingonskogarna. Vedeldad badtunna hanns med på kvällen och även ett parti 10.000.
Raka vägen till Morjhult i söndags för att fira minsta kusinen som fyllt 7 år, som vanligt god mat, kakor och tårta.

Ikväll kommer Linas matkasse hem till oss. Fick ett väldigt bra erbjudande som vi tänkte testa, fast egentligen tycker jag väldigt mycket om att handla själv, så troligtvis blir detta en engångsgrej mest för att ha prövat på det. 

Gick upp 5.30 idag för att hinna göra mitt morgonpass och känner redan nu att jag måste satsa på en kvällspromenad också, vill så gärna hinna med mer än vad tiden räcker till. Tråkigt nu när mörkret lägger sig så tidigt, lusten att gå ut och gå blir som bortblåst och rädslan för att gå ensam i mörket blir större. 


Kommentarer
J

Vi får hitta något boende i Partille så kan vi promenera tillsammans i mörkret!

2011-09-12 @ 15:25:30
Therese

Ge mig någon vecka till för att landa i tvåbarnslivet så går jag gärna med ut på kvällsrundor.

2011-09-12 @ 20:28:29
Anna

Middagsfrid är också bra, tycker matkasse är superbra. Vi testade det i två veckor i våras och det kommer nog bli fler i framtiden :)

2011-09-13 @ 10:17:57
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0