Examination

Idag hade vi examination i kursen Digital kompetens som jag gått under året, en fredag i månaden. Har lärt mig fantastiskt mycket och tror verkligen att jag kommer ha användning av allting i både jobbet och hemma. Examinationen var inte så tuff, utan gick ut på att man skulle visa någonting man lärt sig under kursens gång och sedan avslutade vi med en fin lunch på slottet i Partille. Stor skillnad mot luncherna på jobbet :)

På eftermiddagen åkte jag och barnen in och tog en sväng på Världskulturmuseet, lite spännande utställningar och något nytt för barnen att upptäcka. Kvällen avslutades med tacos på barnens begäran, medan maken min är ute och svirar med någon grossist.

Var även hos barnmorskan i morse och tog lite blodprover och snackade om hur jag mår. Mina värden var oförskämt bra, så jag fattar inte varför jag är så himla trött. Hennes idé var att jag aldrig pausar utan håller igång hela tiden, kan finnas något i det, men det hade varit så mycket lättare att kunna skylla på blodvärdet. I övrigt så är det en liten parvel som håller igång mycket på kvällarna när jag väl kommer ner i varv, lite mysigt att känna de små rörelserna igen.... Tyvärr kommer kramperna tillbaka under nätterna, vilket jag glömde ta upp idag, men det är hemskt när man vaknar av att man ligger och gråter för man har så ont i benet. Senast så kom krampen vid skenbenet på sidan av benet och inte i vaden där jag brukar ha kramp. Hur Andreas än masserade så gick det inte bort förrän jag haltat mig runt i huset en stund. Idag blev det ena tån som krampade när vi var på museet....jaja, några krämpor hör väl till!


Kommentarer
J

Barnmorskan har en poäng. Ta det lugnt vännen :-).

2012-06-03 @ 20:52:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0