Bajs....

När vet man att man är småbarnsförälder på riktigt? Jo, när bajs är det mest förekommande ordet som används under en dag!

Min son har snöat in på bajs, kiss och prutt, något sent i livet anser jag, men å andra sidan får Moa en kompanjon som hjälper henne med sitt intresse eftersom hon också befinner sig i detta stadie av humor. Låten som går varm här hemma är: "Nu kommer det bajs" med Braxen

http://youtu.be/558byrNbSAM

Den fastnar direkt, vilket gör att ordet används än mer frekvent än tidigare.

Okej, det var länge sedan jag bloggade och nu är det fokus på bajs, jag vet, det känns inte helt okej, men i skrivandets stund är det det enda ordet som florerar i min hjärna, sorry!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0