Boll

Nu vill jag snart kunna se mina fötter när jag står upp! I dagsläget går inte detta eftersom jag har en gigantisk boll ivägen. Vi var på öppna förskolan, jag och Moa tillsammans idag och hade gymnastik. Moa stoppade in en boll under sin tröja och sedan buffade vi varandras magar emot varandra, känslan var densamma för oss båda, men hon hade turen att bara kunna pluppa ut sin boll när hon ville till skillnad från mig. Moa tycker att bebisen skall komma idag, för nu är det oktober. Andreas däremot ser fram emot in första Blåvit-match i år och ville därmed att jag skulle knipa iallafall tills matchen är slut.


Jag själv längtar som sagt efter att kunna se mina fötter och framförallt bli av med alla förvärkar jag har - det är riktigt tungt nu!

Som tur är är badrummet färdigt, förutom en spegel som vi vänta på och jag brukar unna mig ett långt bubbelbad när det gör som mest ont, tanken på att sedan inte få bada på flera veckor känns inte alls kul.

Lite bilder på vårt snygga badrum:
 
 
 


Kommentarer
Anna

Jättesnyggt! Skönt med ett lyxigt badrum så man kan få en härlig vardag utan att ge sig iväg någonstans. Hoppas bebisen kommer snart :)
Jag tänker på er.
Kram!

2012-10-01 @ 15:55:36
URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se
Sara b

Hvor er det bare fint! så snyggt.

Sara b

og sikke fin maven er :)

2012-10-09 @ 22:37:28
URL: http://moorecredit.com/se/content/nordnet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0