Pontus hänger på biblioteket



Hoppsan, tog en tur till biblioteket igår och där hängde visst min son...ibland blir man förvånad!

Idag blev jag också lite förvånad då de ringer ifrån skolan och meddelar att Pontus blivit stungen av jordgetingar. När jag kom dit för att hämta så visar det sig att hela klassen utom tre stycken har råkat ut för samma öde, fast olika många stick. Getingarna hade dessutom följt med gruppen ifrån skogen och in i själva skolan, så även de stackarna som var inomhus fick sig några stick. Som tur är var det första gången för Pontus, så han drabbades bara av rodnad vid ögat och på ryggen, där sticken var. Skräcken är ju att det skall hända igen för det är tydligen då som en allergisk reaktion kan uppträda.
Moa och jag hade fullt upp med att baka hallongrottor när telefonen ringde, så lite tröst att det iallafall blev nybakade kakor när man missade bamba.


Kommentarer
Sara b

Hvor er han kul :)

2012-10-09 @ 22:38:18
URL: http://moorecredit.com/se/content/leasy


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0