Läslus

Äntligen, efter en månads frånvaro fick både Pontus och Moa komma in i sina vanliga rutiner idag. Viggos magsjuka var mysko och kom med ojämna mellanrum, men sista kräkningen var i fredags, så nu skall vi vara helt klara med den delen. Pontus första skoldag var igår och det hade gått bra. När vi hämtat honom så valde barnen att vara kvar ute och leka i tre timmar!!! Härligt när de väl kom in med rosiga kinder och lyckliga ögon, måtte det bara komma lite mer snö så vi kan fortsätta vinterleken. 

Jag har kommit in i en läsperiodvsom inte är det bästa för sömnens skull. Sedan julen har jag avverkat två böcker och nu har jag gett mig in på 1000 sidors boken " Hungerspelen" som jag bara inte kan lägga ifrån mig. Klockan hann bli halv ett inatt innan jag fick tvinga mig själv att nu är det sista sidan! Läskigt när man sedan drömmer om boken, då gör den avtryck! Kanske ska satsa på tidig läggning istället, så får jag mer tid att läsa....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0